Skip to main content

van gewoon doen,
naar impact maken

met onze rebrand willen we laten zien wie Van der Meij écht is

Als je al bijna 100 jaar doet waar je goed in bent, ga je dat al snel “gewoon” vinden.

Met onze rebrand willen we niet alleen een nieuw jasje aantrekken. We willen laten zien wie we zijn, waar we goed in zijn en hoe wij als één bedrijf keer op keer impact maken op onze omgeving dankzij ons unieke DNA.  Niet zo gewoon dus…

Onze rebrand is meer dan alleen een visuele verandering

In de IJmond is Van der Meij al decennia lang een gevestigde naam. Het beeld dat de meeste van ons hebben, strookt echter niet met hetgeen wat we doen en vooral ook op welke manier én ook onze veelzijdigheid. Wij zijn namelijk veel meer dan een specialist in infra, groen en veiligheid die vooral werkzaam is op Tata steel.

Onze werkzaamheden

Al zolang als wij ons kunnen heugen zijn wij partner van Tata Steel. Wij zijn echter meer dan een onderaannemer die wordt ingehuurd door Tata Steel voor hun infra-, groen- en veiligheidsbehoeftes.

Naast Tata steel werken wij namelijk ook voor diverse gemeentes, overheidsinstellingen, bedrijven en organisaties. Maar ook wordt ons groene talent ingezet voor natuurgebieden, zoals het Noord-Hollands duinreservaat. Hier doen wij vooral het groenwerk. Daarbij doen wij bovendien meer dan het reguliere groen- en onderhoudswerk.

Zo brengen wij bijvoorbeeld mos wanden aan in kantoorpanden of bouwen wij laadpalen op vanuit boomstammen voor een natuurlijk effect. Onze ervaring in industrie én natuur wilden we samenbrengen in onze branding.

Onze werkwijze

Waar bedrijven zoals Van der Meij traditioneel gezien werken met afzonderlijk opererende binnen- en buitendienst, werken wij als één geheel en dat is heel natuurlijk ontstaan.

Ons kantoor en werkplaats zijn namelijk geëvolueerd tot een speeltuin waar ideeën vanzelf ontstaan en oplossingen creatief worden bedacht. De binnendenkers en de buitenoplossers werken bij Van der Meij hierdoor proactief samen om voor elke uitdaging de oplossing te vinden die meeste impact zal maken voor de omgeving en daarmee de opdrachtgever.

Binnen bedenken, buiten oplossen noemen wij dat. Om de synergie tussen onze binnen- en buitendienst goed te visualiseren wilde we met onze rebrand deze twee werelden samen laten komen in één uniforme uitstraling.

Wij hebben onze rebrand zowel binnen als buiten compleet doorgevoerd.

Volledig in stijl met de rebrand zelf; wij pakken niks “gewoon” aan. Zo ook niet de vertaling van onze rebrand. Zowel binnen als buiten, maar ook online, gaan wij in 2023 alles omzetten naar onze hagelnieuwe uitstraling!